Wij staan 5 dagen per week voor u klaar om u van dienst te zijn.
U kunt ons bereiken via onderstaande contactgegevens per telefoon, e-mail of via sociale media.
Telefoon: +31 (0)10- 280 75 11 (lokaal tarief)
E-mail: [email protected]
Op werkdagen bereikbaar van 10:00 tot 17:00 uur.
E-mails worden op werkdagen binnen 3 uur behandeld.
Winkel
Uiteraard is het ook mogelijk om onze winkel in Rotterdam te bezoeken. Dus wordt u graag persoonlijk geholpen of wilt u graag gewoon een keertje praten over tickets en de mogelijkheden?
4Alltickets
Oostzeedijk 322
3063 CC Rotterdam
Nederland
U kunt bij ons contant afrekenen maar ook pinnen.
Kort parkeren is mogelijk voor de deur. Ook per openbaar vervoer zijn wij goed bereikbaar. Neem hiervoor tramlijn 21, tramlijn 24 (halte Oostplein) of metro A, B of C (station Oostplein).
Openingstijden:
Maandag: 10:00 - 17:30
Dinsdag: 10:00 - 17:30
Woensdag: 10:00 - 17:30
Donderdag: 10:00 - 17:30
Vrijdag: 10:00 - 17:30
Zaterdag: gesloten
Zondag: gesloten
Wilt u uw bestelling ophalen in onze winkel? Plaats dan eerst online uw bestelling. U krijgt dan van ons een melding en dan zorgen we dat uw kaarten voor u klaar liggen. De voorraad van de webwinkel is namelijk niet altijd gelijk aan de voorraad van de winkel.
Klachten
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: [email protected]
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar 4Alltickets bij is aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.